vineri, 23 octombrie 2009

...ploua sau nu ploua...


Astazi ploua sau nu ploua...depinde de momentul in care ma uit pe fereastra. De fapt, vremea poate sa faca tot ce vrea ea, putin imi pasa. Astazi nu am nici un fel de atitudine; nu am nici un fel de idee; nu am nici un fel de stare.
Astazi, cuvantul care ma reprezinta este NU. Am o stare vegetativa, de "aproape leguma" si putin imi pasa de lume, in general si de toate subiectele posibile, in special.Oricum, in ultima vreme, vorbesc din ce in ce mai putin. Asta se intampla pentru ca, de fiecare data cand ma apuca avantul sa enunt o idee, o parere...ceva, imi dau seama ca ideea, parerea...cevaul ala nu merita sa fie spus. Stiu ca lumea va ramane aceeasi cu sau fara parerea mea asa ca...mai bine tac.
La urma,urmei,cine mai e interesat de ce gandeste celalalt?! Aproape nimeni.
Oricum, in viata noastra exista loc doar pentru doua certitudini definitive, "nasterea si moartea", restul e facut din resturi de detoate.

Niciun comentariu: