joi, 12 noiembrie 2009

Ne uitam unii la altii...


    Ne uitam unii la altii fara sa ne vedem...ne spunem buna ziua fara sa ne auzim...ne zambim fara caldura...Ne plangem intr-una ba de una, ba de alta...ne simtim nedreptatiti de soarta, dar uitam ca in aceeasi zi ne-am facut ca nu observam mana intinsa a unei batrane care cersea la cotul strazii...Ne laudam cu principiile noastre, dar ne facem ca uitam de cate ori le-am ignorat intr-o singura zi...Dam lectii de morala oricui are timp sa ne asculte, ba chiar ii obligam sa ne asculte si pe cei care nu au timp, dar uitam ca pentru un mic avantaj ne-am tradat prietenul, morala mult clamata...Ne revoltam cand suntem mintiti, dar uitam ca in urma cu  cateva minute am refuzat sa ajutam pe cineva mintindu-l cu nerusinare...Suntem consternati de cum e lumea care ne inconjoara, dar nu facem nimic pentru a o schimba...Si la urma, urmei, cum am putea face ceva sa schimbam lumea cand suntem incapabili sa ne schimbam noi; cand suntem incapabili sa ne raspundem cu sinceritate la propriile intrebari...uitand cu obstinatie ca lumea e facuta din oameni, din indivizi...din NOI si ca, de fapt, avem lumea pe care o meritam.

    Poate credeti ca sunt pesimista, rea, cinica.... si mai stiu eu cum...Credeti ce vreti, dar daca astazi, maine sau cine stie cand veti avea curajul sa raspundeti la intrebarile pe care le-ati ingropat undeva, la periferia memoriei...EU AM CASTIGAT SI NU ESTE TOTUL PIERDUT.

Niciun comentariu: