joi, 19 noiembrie 2009

ici si colo....

1 M-am saturat sa constat limitele umane si limitele mele. Fiind intr-o stare pragmatica imi dau seama ca nimic nu se va schimba niciodata, iar lamentatia mea, foarte lamentabila, nu face decat sa-mi sterpezeasca luciditatea.

2 Campania electorala determina tot felul de atitudini. Cea mai frecventa si placuta candidatilor este cea a sustinatorilor dispusi sa nu vada si sa nu auda greselile sustinutilor. Se instaleaza parca o curatire selectiva a creierului. Asta dureaza pana dupa alegeri; se trezesc si isi dau seama ca au fost pacaliti, asa zic ei... Pacaliti?!
Nu cred. Informatiile despre ce ii astepta erau sub nasul lor, dar aveau asa o placere de a trece cu vederea...
De fapt, s-au pacalit singuri.

3 Nu mai votez nici persoane, nici programe, nici promisiuni...votez doctrine. Votez doctrina de dreapta. Cea de stanga a fost amputata de comunisti si am refuzat protezele post-decembriste.


4 Citind comentariile cititorilor de ziare on-line am constatat ca ai mei connationali sunt excesivi. Sau se cred superiori tuturor, sau inferiori. Pentru ei normalitatea nu exista.

Niciun comentariu: